به گزارش نرمی به نقل از ورایتی، ترنس هاوارد بازیگر، ستاره شماره ۲۶۷۴ را درپیاده روی مشاهیر هالیوود قبض کرد.

این ستاره که سال ۲۰۰۵ نامزدی بهترین هنرمند اسکار را دریافت کرد، اینک بازیگر سریال پادشاهی» شبکه فاکس است. داخل این سریال که توسط لی دانی تهیه شده وی در نقش لوسیوس لیون بازی کرده است.

وی در این عادات گفت: چند سال پیش هالیوود مرا کنار گذاشت و گفت دیگر هرگز نمی توانم قانون کارم برگردم، ولی سپس یک زن بالغ به معروفیت وارد والدن اجازه عدالت تا در شوی او محضر یابم.

این بازیگر ستاره دار شدنش را به نوعی سپاس از همه افرادی خواند که تو این راه بوسیله وی کمک کرده بودند.

وی چندی پیش گفته بود با پایان سریال امپراتوری» از بازیگری کناره گیری می کند.

هاوارد درون بدوی دهه بازیگری اش در سال ۱۹۹۹ هنرپیشه کمدی رمانتیک بهترین مرد» حیات که ۳۴ میلیون دلار ابتیاع کرد و داخل ادامه آن هم با عنوان تعطیلات بهینه مرد» بازی کرد که فروشی ۷۱ میلیون دلاری را ثبت کرد. هر دوی این فیلم ها را مالکولم دی لی کارگردانی کرده بود.

اما او درون سال ۲۰۰۴ با ورزش در تصادف» بالاترین موفقیت مفید اش را کسب کرد و نامزدی اسکار را سال ۲۰۰۵ بخاطر شتاب و طغیان» درامی به کارگردانی کریگ برو کسب کرد.

از دیگر فیلم های وی می قابلیت بوسیله مرد آهنی»، نوچه»، در جاده» و غرور» اشاره کرد.

وی ۲۷ سال است که به عنوان هنرپیشه فعالیت دارد و بازیگری را تقدیر خودش می خواند. سه گانه خاندان از خانواده وی در عرصه بازیگری فعال بوده اند و مادربزرگش هنرمند برادوی بود.

هاوارد در سنت ستاره دار شدنش تو هالیوود بوسیله اتحاد شوهر و ۲ فرزندش همدستی کرد. مالکولم دی لی و دیتو مونتیل کارگردان نیز در این سنت حضور داشتند.

سرحد شلمچه تا اطلاع ثانوی بسته شد

فناوری نمره رهرو پیاده خودرو کارایی کافی ندارد

زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره معامله صندلی در برخی دانشگاه ها را عرضه کند

وی ,ستاره ,سال ,هاوارد ,بازیگری ,هالیوود ,وی در ,ستاره دار ,دار شدنش ,ستاره شماره ,شماره ۲۶۷۴

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

قرعه کشی اینستاگرام | برنامه قرعه کشی کامنت اینستاگرام | مسابقه اینستاگرامی پزشکی| مهندسی | سلامت پــــــاســــــــاژ فــــایـــــل تولیدی کفش آموزش زبان انگلیسی مهندسی عمران ایران پژوهش نی لبک مجتمع پرورش بزهای اصیل سانن در بلداجی سایت مذهبی سران به نی