سیستم ترمز اضطراری خودکار درکنار توان تشخیص عابر پیاده هرروز در خودروهای بیشتری عرضه می شوند؛ ولی جدیدترین آزمایش های سازمان AAA نشان می دهد این سیستم ها هنوز با کارایی ایده آل فاصله ی یدکی دارند. در آزمایشی سه خودرو سدان پیمانه متوسط محتوی شورولت مالیبو و هوندا آکورد، تسلا مدل ۳ و تویوتا کمری بررسی شدند که همگی بوسیله سیستم ترمز اضطراری خودکار و انفراد امتیاز عابر پیاده مجهز بودند. تیم آزمایش این خودروها را مادون آزمایش هایی راحتی دادند که شرایط مواجهه ی خودرو با عابر پیاده ی بالغ و کودک را مشابه سازی می کردند که در حال پریدن بوسیله وسط خیابان از بین دو سامان پارک شده هستند و خودرو ناگهانی در یک جا می پیچد و با یک عابر پیاده و دو عابر پیاده ی ایستاده درکنار جاده مواجه می شود. 



نتایج این آزمایش نشان می دهد جهیز تشخیص رهرو پیاده هنوز کارایی لازم را ندارد. در آزمایش نخست که تو سرعت ۳۲ کیلومتربرساعت انجام شد و یک رهرو پیاده را در جلو خودرو صبر دادند، فناوری پیشگیری از تصادف توانست در ۴۰ درصد مواقع از بروز برخورد پیشگیری کند؛ اما هنگامی که این سرعت به ۴۸ کیلومتر پیاده شدن شایسته کردن افزایش جلوه گر کرد، تمامی خودروها با عابر پیاده عارضه کردند.

مقاله های مرتبط:عابران پیاده؛ دشوار واقعی خودروهای خودران هستندارائه الگوریتمی بخاطر خبر عابران پیاده با قدرتی برابر چشم انسان

این کامل ماجرا تراشیدن و سیستم تشخیص عابر پیاده درون مواجه با عابر کودک تا اینکه عملکرد بدتری از خود مدال داد و در ۸۹ درصد مواقع واقعه ایجاد شد. همچنین، داخل آزمایش دورزدن و مواجهه ی تصادفی با یک عابر سپس از پیچ همچنین تمامی خودروها با عابر پیاده تلاقی کردند و این سیستم کارایی ای از خویشتن علامت نداد. به گفته ی سازمان AAA، این سیستم ها در شب نیز کاملا ناکارآمد هستند و از آنجا که ۷۵ درصد تصادفات مرگبار با عابران درون شب اتفاق می افتد، باید به این روانی بیش توجه کرد. 



با بود نتایج ناامیدکننده ی این آزمایش، AAA همچنان از توسعه و پیشرفت این سیستم ها حمایت می یواش و منتظر است در آینده خودروسازان جهیز های کارآمدتری روانه ی بازار کنند. از سال ۲۰۱۰ تاکنون، آمار تصادفات با عابران پیاده داخل آمریکا افزایش یافته و داخل حال حاضر، به طور متوسط سالانه ۶ هزار رهرو پیاده در آمریکا کشته می شوند.

 بیشتر بخوانید:شارژر خانگی خودروی برقی با قیمت ۴۹۹ دلارچگونه در رانندگی تمام بیدار بمانیم؟گوریلا گلس بوسیله خودروها رسیدنگاهی عمیق به چراغ LED درون خودروهیوندای، کیا و جنسیس از کیسه هوای جانبی متاخر استفاده می کنند

سرحد شلمچه تا اطلاع ثانوی بسته شد

فناوری نمره رهرو پیاده خودرو کارایی کافی ندارد

زاهدی: وزیر بهداشت مستنداتش درباره معامله صندلی در برخی دانشگاه ها را عرضه کند

پیاده ,عابر ,ی ,سیستم ,آزمایش ,کارایی ,عابر پیاده ,رهرو پیاده ,با عابر ,این سیستم ,سیستم ها ,ترمز اضطراری خودکار

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خواص عسل طبیعی|فواید عسل طبیعی|خرید عسل|ژل رویال برداشت پنجم گروه علمی و آموزشی دبیرستان رسالت وبلاگ امیر رضا دانستنی های صنعت ضایعات پلاستیک و انواع گرانول بازیافتی ، گرانول پلی اتیلن داروخانه دکتر اصدق مواد مخدر « بهترین وبسایت اموزشی بدنسازی ، فیتنس » آموزش طب سوزنی در اصفهان | تضمینی تراوشات زیست یک دانشجو :)